ایا احتمال دیدار ترامپ و روحانی در نیویورک وجود دارد؟-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ایا احتمال دیدار ترامپ و روحانی در نیویورک وجود دارد؟

سخنگوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد گزارش منتشرشده در یک رسانه درباره احتمال دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا را «خبر جعلی» توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 06
کد خبر: ۲۱۵۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، «علیرضا میریوسفی»، سخنگوی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گزارش‌های رسانه‌ای درباره احتمال دیدار «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک را رد کرد.

 

پیش از این خبرگزاری «کیودو» ژاپن به نقل از یک منبع آگاه در دولت آمریکا ادعا کرده بود واشنگتن پیشنهادی را برای دیدار میان روحانی و ترامپ در حاشیه نشست مذکور مطرح کرده است.

 

علیرضا میریوسفی درباره گزارش «کیودو» گفت: «این خبر جعلی است. ما چنین درخواستی دریافت نکرده‌ایم و احتمالی برای دیدار میان دو رئیس‌جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود ندارد.»

 

ترامپ در روزهای گذشته چندین بار گفته که قصد کاستن از تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

 

دولت آمریکا در روزهای گذشته چندین دور تحریم جدید علیه ایران وضع کرده است. خزانه‌داری آمریکا در یکی از این تحریم‌ها ۱۶ شرکت، ۱۰ فرد و ۱۱ نفت‌کش را به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه کرده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده